Mite of feit: Vroue betaal laer premies as mans
Vir solank motors bestaan, word daar grappies gemaak oor vrouebestuurders. Maar soos baie maksimums, word dit nie deur feite gerugsteun nie.
Die navorsing toon in werklikheid iets heel anders; oor en oor presteer vroue beter as mans op baie gebiede van bestuur. Dit is een van die redes waarom ons by 1st for Women motorversekering aanbied wat spesifiek vir vroue ontwerp is omdat dit bloot beter risiko’s is. Dit beteken dat vroue oor die algemeen laer premies betaal as mans.
Laat ons dit in meer besonderhede bekyk – want wie hou nie van feite en navorsing om iets te rugsteun wat ons almal al weet nie.
Waarom vroue veiliger bestuurders is:
Dit is nie net in Suid-Afrika dat vroue laer motorversekeringspremies geniet nie. Navorsing van regoor die wêreld ondersteun die idee dat vroue beter bestuur.
Dit wys ons dit gaan oor meer as tegniese vaardighede. Inteendeel, die gedrags- en neurologiese redes agter die teenstrydighede in die bestuur van vroue en mans is wat belangrik is.
Studies het getoon dat mans meer aggressief en roekeloos bestuur as vroue, wat hulle ‘n groter versekeringsrisiko maak. Hulle is meer geneig om agter die stuurwiel aan te gaan nadat hulle ‘n paar drankies gedrink het en is geneig om meer te ry, wat hulle outomaties riskanter maak om te verseker.
As u tegnies wil werk, kan u kyk na die hormonale en neurochemiese redes waarom vroue veiliger bestuurders is. Dit is goed gevestig dat mans geneig is om hoër vlakke van risikovatende gedrag te toon, wat dikwels in hul bestuursgewoontes oorgedra word. In Afrika, die VSA, Europa en Asië loop mans ‘n baie groter risiko om in ongelukke betrokke te raak as wat vroue is. Dit is al jare die geval – ‘n studie wat in 2002 deur die Wêreldgesondheidsorganisasie (WGO) gepubliseer is, het aan die lig gebring dat wêreldwyd 2,7 keer meer mans weens padbeserings sterf (begrafnispolis) as vroue.
Dit is eenvoudig in die brein van mans vasgemaak om meer risiko’s te neem as vroue. Vanuit ‘n evolusionêre oogpunt is dit sinvol – mans was die jagters, ‘n gevaarlike werk wat opgetree het. Vroue, daarenteen, was die versamelaars, wat meer gedagtes en baie minder risiko vereis het. Mans se hoër vlakke van testosteroon dryf hulle ook om meer risiko’s te neem in baie aktiwiteite, insluitend bestuur.
Vroue is dus versigtiger op die pad en is geneig om meer verkeerswette te gehoorsaam – hulle versnel minder en stop nie so gereeld stoptekens nie.
‘n Verslag wat deur die Social Issues Research Centre (SIRC) gepubliseer is, het getoon dat die aggressiefste bestuurders mans tussen 17 en 35 jaar oud is. Hulle is drie keer vinniger om te toeter as die bestuurder voor hulle stadig na ‘n groen robot beweeg, en hulle is meer geneig om ‘n ongeluk te ondervind as gevolg van roekelose bestuur. Vergelyk dit met vroue wat meer geneig is om ‘n ongeluk te ondervind as gevolg van ‘n verval in konsentrasie.
Dit gesê, selfs ‘n prettige opname wat deur die Australiese versekeringsmaatskappy Allianz, enkele jare gelede, gedoen is, wys dat mans makliker afgelei kan word. Die maatskappy het mans en vroue ondervra om uit te vind hoe afgelei hulle dink hulle sou wees as hulle ‘n aantreklike persoon op straat sien loop terwyl hy bestuur. 51% van die mans het gesê dat hulle afgelei sal word, terwyl slegs 15% van die vroue gesê het dat hulle dit sou doen.
Vroue maak ook eenvoudig minder eise as mans, en hoe minder u beweer, hoe beter is dit vir u beursie.
Is dit regverdig?
U kan u afvra of dit, ondanks al hierdie bewyse dat vroue veiliger bestuurders is, billik is om die versekeringspremies op die geslag van iemand te baseer. Dit hang af van wie u vra. Dit word deur sommige as diskriminerend beskou. In die Europese Unie is die gebruik om versekeringstariewe op geslag te baseer, in 2012 verbied.
Die werklikheid is egter dat daar aangevoer kan word dat baie faktore wat gebruik word om ‘n persoon se versekeringspremie te bepaal, ‘onregverdig’ sou wees. Benewens u geslag, kyk versekeringsmaatskappye ook na u ouderdom, waar u woon, waar u werk, of u getroud is, en selfs u kredietgeskiedenis. Miskien is sommige van hierdie faktore onregverdig, maar nie net die geslag van ‘n persoon nie.
Daar is ook die berugte pienk belasting wat vroue elke dag moet trotseer. Ons sê nie twee onregte maak reg nie, maar as u wil redeneer dat geslagsversekeringspremies nie regverdig is nie, moet ons kyk na al die items waar die vroueprodukte hoër is as die mans, gewoonlik baie meer arbitrêre redes. Tuis-, skoonheids-, klere vir kinders en volwassenes en kinderspeelgoed is maar net ‘n paar produkte waarvoor vroue gereeld meer betaal, met geen of min klaarblyklike verskil tussen mans en vroue.